O zi din jurnal (1)


Am zis să-mi fac un obicei să public pe blog fragmente din cărţile citite, ca un fel de amintire a călătoriei printre pagini ... :) Lectură plăcută! ^_^


28 decembrie. Anul aproapes-a volatilizat. A nins şi totul e alb. Foarte frig. Mi-am mutat masa de lucru în colţ. Poate că aici îmi va veni mai uşor să scriu. Da, e-un loc potrivit pentru masa de lucru, fiindcă de aici nu pot privi afară, pe fereastra anostă. Sunt foarte ferită. Lampa-i aşezată în colţ, chiar în colţul ăsta. Razele cad pe perdeaua indiană galben cu verde şi pe fâşia de broderie roşie. Vântul agonizează, abia mai suflă. Îmi place să închid ochii o clipă şi să-mi închipui câmpul de afară, alb sub sticlirea zăpezii şi a clarului de lună – mormanele de pietre de pe marginea drumului, albe şi ele – făgaşele înzăpezite. Mon Dieu! Cât calm şi câtă aşteptare!

Fragment din “Jurnal trist” de Katherine Mansfield


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Microficţiuni (cont.) (9) *

Microficţiuni (cont.) (10) *

Microficţiuni (cont.) (6) *