Cusături (4)



“Stau într-o staţie de autobuz şi ştiu. După vîntul care trece peste vîrful tecarilor, după lanurile de floarea soarelui, după ochii cîinelui care mă petrece cînd plec. Ştiu aşa cum ştiu libelulele, gărgăriţele, furnicile şi păianjenii. Aşa cum ştiu graurii, mierlele, rîndunicile şi sticleţii care se aşază pe pervaz sau pe firele de cablu din faţa ferestrei. Ştiu că ai stat cu mine. Şi cînd mi-a fost mai greu, m-ai ascuns într-un fir de bumbac, într-o pagină de carte, în privirea unui trecător. Şi cînd n-am mai putut să merg, m-ai purtat. Cînd n-am mai putut să zîmbesc, ai cîntat şi ai dansat pentru mine. Şi cînd am fumat şi-am băut, ai fumat şi-ai bătut cu mine. Şi din adîncul tăcerii mele, ai vorbit pentru mine. Şi-ai stat cu mine pe peron, într-o noapte, cu mîna întinsă a unui lăutar.”

Doina Ioanid - Cusături


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Microficţiuni (cont.) (9) *

Microficţiuni (cont.) (10) *

Microficţiuni (cont.) (6) *