Microficţiuni (cont.) (2)*

Hey! Urmează mai jos încă 3 texte de circa 500 de cuvinte postate în ultimele 2 săptămâni pe Ficţiuni Reale 😊

 

10.01.2023

 

Nicăieri

Merg pe drumul acesta întunecat de trei zile. Dragă mea pisică mutilată miaună îngrozitor în rucsac, dar nu o pot părăsi pe margine. Nu o pot lăsa într-un șanț, nici pe mine de altfel, cu gaura asta mare, aproape de inimă. Îmi este clar că nu voi ajunge prea departe, pisica a încetat să se mai vaite, dar căldura ei care-mi mângâie cicatricile de pe spate încă mă alină. De la un timp urmăresc pe un pod o pasăre neagră care zboară încet și jos în fața mea. Pe drumul spre nicăieri se lasă o ceață tot mai groasă.

(514)

 

12.01.2023

 

Sub apă


Este liniște, este rece. Mai scap de gândurile neliniștitoare care îmi apasă tâmplele. Mă uit cum bulele de oxigen urcă la suprafață. Aud înfundat cum începe o melodie lentă și îmi amintesc cum râdeam și dansam cu Ștefan înainte să fac acel avort spontan. O durere ascuțită îmi săgetează abdomenul și eliberează spre suprafață un jet de sânge. Încep să mă sufoc și nu îmi dau seama ce se întâmplă. Întind mâinile ca să ies la suprafață, dar aerul nu mai există. O meduză îmi acoperă gura și cad tot mai mult în mine.

(516)

 

20.01.2023

 

Camera secretă


Sunt într-un timp al așteptării. Această ultimă oră dinainte demolării casei mele în care am stat în ultimii 40 de ani se dilată dacă țin ochii închiși. Revăd nenumăratele dăți în care soarele mângâia tandru fața lui și hârtiile pe care le acoperea cu scris mărunt și visuri mărețe. Toate zâmbetele, tăcerile și plimbările noastre umpleau spații de lumină. Aici și numai aici voi construi un univers perfect. Nu voi pleca, mă voi baricada în camera secretă din spatele bibliotecii și voi rămâne o amintire eternă.

(513)

 

P.S. Îţi sugerez să însoţeşti lectura cu o linie melodică:



* pentru mai mult context, a se vedea postarea din 8.01.2023

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Microficţiuni (cont.) (9) *

Microficţiuni (cont.) (10) *

Microficţiuni (cont.) (6) *