Notiţe de lectură: Diana Bădică – Părinţi


            O poveste despre familie, cu bune şi rele, un amestec realist de afectivitate şi răutate, care ar putea aparţine fiecăruia dintre noi, cu o viaţă care ne maturizează rareori în concordanţă cu aşteptările şi visurile noastre, dar care ne pregăteşte să mergem înainte şi să credem că va fi bine.
* 
“Râdeam amândoi. Tata era în stare să-mi vorbească ore în şir despre subiecte de oameni mari. Nu avea televizor. Zicea că îi convine, are şi el în sfârşit linişte, dar eu ştiam că exagera din nou. Îmi era greu să le accept despărţirea, pentru că mă luaseră pe nepregătite. Niciodată nu s-au înţeles, dar mă obişnuisem cu ei, cu stilul lor de a se împunge, cu momentele în care mama trăncănea, tata îi răspundea zeflemitor, apoi mama urla, tata urla, unul îl îmbrâncea pe celălalt, celălalt revenea. Nu se întâmpla nimic nou sub soare pentru mine, am văzut asta dintotdeauna. Nu duceam o viaţă liniştită împreună, dar măcar trăiam.”


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Microficţiuni (cont.) (9) *

Microficţiuni (cont.) (10) *

Microficţiuni (cont.) (6) *