alter.ego (11)



“Uite ... când eram mică ţineam „Jurnalul ciorii”. Aveam în casă un binoclu vechi, mai greu decât mine, care îi aparţinea lui bunică-miu. Era în perioada în care voiam să devin observator de păsări şi să fac documentare pentru Animal Planet. Notam zilnic în caiet ora la care trecea  cioara pe lângă geamul meu şi ce făcea. Totul a ţinut vreo două săptămâni până când au zburat mai multe deodată şi mi-am dat seama că Cioara mea, căreia îi acordasem atâta timp şi atenţie, pe care ajunsesem să o îndrăgesc, nu era cu nimic specială. Nici măcar nu o urmărisem pe aceeaşi. E primul ideal pe care l-am văzut sfărâmându-se chiar în faţa mea. Am crescut şi au urmat iubirile, după acelaşi tipar. Iar acum îmbrăţişez cu acelaşi entuziasm şi fericirea şi lipsa ei. Pentru că, într-un fel, ambele sunt fireşti şi îmi aparţin. Idealurile nu. Idealurile atinse te opresc în loc.”

Fragment din cartea semnată de Ana Mănescu – “alter.ego”


Comentarii


  1. Buna ziua,

    Numele meu este Catalina Dobrean si lucrez ca freelancer pentru agentia de media online Promo-Logic.
    Urmaresc sa public pentru clientii nostri articole noi pe site-uri de calitate.

    Aș dori să vă ofer o plată fixă pentru scrierea și publicarea unui articol pentru unul dintre clientii nostri pe http://thelastpoemstanding.blogspot.ro


    Astept cu interes un raspuns din partea dumneavoastra.
    Daca sunteti interesat va rog sa-mi spuneți și va voi oferi mai multe detalii.
    De asemenea, dacă dețineți alte site-uri, vă rog să imi trimiteți URL-urile lor, in vederea publicarii ulterioare a unui articol pe aceste site-uri.

    Cu stima

    Catalina Dobrean
    Media Account Manager

    Promo Logic Media Service

    catalina.dobrean@gmail.com
    www.promo-logic.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Microficţiuni (cont.) (9) *

Microficţiuni (cont.) (10) *

Microficţiuni (cont.) (6) *