A din A


ai zâmbit la mine brusc
strângându-ţi şi mai tare poşeta pe lângă trup
apoi ai murit
 
eu sunt să spun

Adina

acum îmi spui

Turnul Eiffel / Paris / Franţa

şi repet ca pe o formulă sacră

una mare împleticită

şi aici putem să ne oprim

fotografie roşie

dincolo de asta numai

cadavre

Ola!


Poem grilă din 10.11.2012, scris în Energiea, în cadrul ultimului atelier de creative writing IDC coordonat de Răzvan Ţupa pe anul acesta.

Eu le aştept cu nerăbdare şi pe cele viitoare şi doresc să le mulţumesc public lui Răzvan şi lui Ciprian Burcovschi pentru că m-au inclus şi pe mine şi nu în ultimul rând şi celor care au participat alături de mine. Mă bucur că am făcut parte din aceste momente de poezie şi le recomand tuturor celor care vor să-şi depăşească zona de confort: "Every wall is a door." (R. W. Emerson). Nu uitaţi: Poezia este mereu lângă voi! :)

Bisssssssssss!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Microficţiuni (cont.) (9) *

Microficţiuni (cont.) (10) *

Microficţiuni (cont.) (6) *